{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صورتَـش هَمچون قَمر، سیرتَـش هم دِلرُبا؛. . . .

صورتَـش هَمچون قَمر، سیرتَـش هم دِلرُبا؛. . . .

فَتَبارَک اِی خدا؛ اَحسـَن بر این گل سازیَت!
دیدگاه ها (۱)

تو همان هیچ هستی ... وقتی از من می پرسن به چی فکر میکنی .......

خوب بماند

هیچ غلطی نمی تونند کنند

خدا قربونش برم انقدر کامل آفریده منو هیچ نیمه گمشده ای ندارم...

ای خدا🥹✨دوستان گل حمایت فراموش نشه 😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط