{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی آخر لمسم کردی؟!!

دیدی آخر لمسم کردی؟!!

ولی حیف سنگ قبرم هیچ حسی نداره!!
دیدگاه ها (۳)

هه...!

توف...!

سلامممممممم دوستان....

کامنت لطفا!!!

ولی من یدونه از اینا واسه سنگ قبرم میخام..:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط