{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان از مراسم شیر خوارگان اومدمT_T

الان از مراسم شیر خوارگان اومدمT_T
خیلی گریه کردمT_T
دیدگاه ها (۷)

لطف کنید این دوست گلمون رو لایک و دنبال کنید.http://www.wisg...

بچه ها اگه کسی آهنگ Eva Simons و Konshens داره لطف کنه لینکش...

این دوست گلمون رو لایک و دنبال کنیدحتما جبران میشه:-)

کامنت بذارین دوست جونیا:-P

الان که فکر میکنم منم خیلی "گریه ، کردم

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط