{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایی پنج سال تنهایی داره داغونم میکنه

خدایی پنج سال تنهایی داره داغونم میکنه
دیدگاه ها (۰)

یه وظیفه بهش سپردن تا حد مرگ بهش پابنده

اینم از غذا سفارش دادن من

به شعور ادم توهین میشه

نکشیمون جمونگ

با آلبرت این کارو کنم میزنه...داغونم میکنه🤡🚬🗿

چقده قُم‌قُم میکنه خو چیتو بخور😂هرچند حق داره🤭ولی خدایی خورا...

خدایی لایک داره💸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط