{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سرم داد نزنید

سرم داد نزنید
تو سرم بعضی چیزا رو خوابوندم
که اگه بیداربشن
درد داره
دیدگاه ها (۱)

رِفیق زَدے؟؟مُبارڪٺ باشہ#ولے جاے زَخمْ رو بہ دُشمَنامْ نگو ڪ...

هــِـی روزگــارمَن بـه دَرَکــخــودَت خــَـســتــه نــَـشـُـ...

هیییی

تبریک ب همه طرفداراش

منم بعضی وقتا میاد تو سرم که برم اما...

کیوتی بیا کپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط