{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط من تو بچگی روی این دوتا بنده خدا کراش بودم؟؟؟

فقط من تو بچگی روی این دوتا بنده خدا کراش بودم؟؟؟




رفیقم گفت هنوز هست...گفتم منم یکم 😂
دیدگاه ها (۵)

راستی از تام یک نقاشی کشیدم با خون خودم ولی خونم فقط به پیرا...

ممنان♥️

وضعیت بنده و خواهرم شوکو از روزی که جوجوتسو دیدیم بنده کراش ...

اولین کراشم تو انیمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط