{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من گیاس و دوست دارم به خواتره سی تو و لولوچ

من گیاس و دوست دارم به خواتره سی تو و لولوچ
دیدگاه ها (۰)

کاشکی میشد همین الان بمیرم دوتا از رفیقام باهام کات کردن زند...

حوصلم سررفته بود اینو همین جوری زدم

مبارککککک

سلام سی سی ها، جدیدا دوباره حمایت خیلی کم شده من همه ی تلاشم...

هییدوست دارم تو 🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط