{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونم گردنه ما...

اونم گردنه ما...
دیدگاه ها (۳)

😍 😍 😂 😂 😂

😂 😂 😂 😂 😂 😂

ازم میپرسن امتحانا کی تموم میشه در جواب میگم واسه من همه چی ...

فقط حرف زدنه من😂 😂 😂 😂

حرف اول اسمت گردنه من...تا ابد

از انسان بودنم خستمکاش آشِ دوغی بودم تو گردنه حیران🌧️😊

امام خمینی ره : بازگردنه‌ها داریم که دزدها توی آن گردنه هستن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط