{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوردنیه هاااا

خوردنیه هاااا
داداش کیوان اگه هستی،شرمنده ج اس ندادم شارژ ندارم فردا ج میدم فدات
دیدگاه ها (۲)

بدون شرح :|

سلام دوستاناز نوع هندیشصبحتون بخیر

لایک کن به افتخارش

یکی از لذت های زندگی ^_^

سلاممم نسبت بزنیم ؟ کاپ ؟ ( در حال حاضر ندارم و دلمم نمیخواد...

اگه آرمی هستی اینکار ها رو بخاطره بی تی اس بکن البته یه کار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط