{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا مرا با خود ببر انجام که هستی یا بیا

یا مرا با خود ببر انجام که هستی یا بیا
دیدگاه ها (۱)

آدما کلا در حد حرفن از مرامشون بگیر تا دوس داشتنشون

#me#ANZALI

باد هم نشدی سر زده بر من بزنی

#ادمای_بی_حوصله_یه_روزی_تمام_حوصلشونو_خرج_یکی_کردن_که_نیست

به یاد ونام داداشای عزیزم💔بــیش از این نتوان حـــریــف داغِ ...

مرا بگیر و ببر تا سکوت و تنهایی …مرا بگیر و ببر هرکجا که آنج...

بیا روبین حالشو ببر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط