دلم تنگ شده برات..واسه نگرانی هات واسه بهونه ها...واسه حس
دلم تنگ شده برات..واسه نگرانی هات واسه بهونه ها...واسه حس غیرتت,,واسه اینکه بگی اع چرا آنلاین,,کجا بودی کجا رفتی,چی خوردی,,عاشق اینها هستم..اینها بهش نمیگن گیر دادن,,من به اینها میگم عشق,توجه,حس,دوست داشتن.عاشق بودن. مالکیت,تعصب,غیرت زنانه,زن زندگیم,عاشق همین حس های توام.اگه این غیرتت نسبت بهم نباشه.که دیگه هیچ..دردت به جونم..
- ۲.۵k
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط