{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایشالله

ایشالله
دیدگاه ها (۱۲)

هَـمیشه بـآید کَسـی باشدکـــہ مــَعنی سه نقطه‌هاے انتهاے جمل...

موهامو زدممممم:-(

ﺑﺎﺭﺍﻥ ڪه میبارد ..،یڪ نفر ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪی ، ﻧﻔﺲ عمیقی میڪشدﻭ میگوﯾ...

ای جونم:-)

ایشالله 🥰🙏

ایشالله بترکی از خنده

@kurdewp @kurd_ay ایشالله🫂🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط