{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها یاوری که همه حال پیشم بود؟ غم🥺💔

تنها یاوری که همه حال پیشم بود؟ غم🥺💔
هرکی اومد یه تیکه قلبمو شیکوند و رفت دیگه پاره پاره شده💔🥲
دیدگاه ها (۱۸)

استوری درخواستی

بمیرم براشون یا هنوز زودهههه¿آی من فداشون شم انقد ناز و کیوت...

🩵KIM TAEHYUNG🩵

بامزه بوددد🥺

هنو یه تیکه از قلبمو........

هنوز یه تیکه از قلبمو

هنو یه تیکه از قلبمو ....#موزیک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط