{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر فراموشی بگیرم کافیست که اسمت را دم گوشم بگویند با قلب

اگر فراموشی بگیرم کافیست که اسمت را دم گوشم بگویند با قلبم تو را به خاطر می آورم
دیدگاه ها (۰)

اگر روزی فراموشی به سراغم آمد...کافیست فقط نامت را در گوشم ز...

مثل اون قدیما بگیرم تو آغوشتو گوشم بخون که تو یادم فراموش......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط