{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لر در بانک

لر در بانک
ههههههههههه
البته قصد توهین ندارما
دیدگاه ها (۴)

ههههه

هههههههههه

میشه درتو بزاری تهیونگگگگگگگ(قصد توهین یوخ)

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط