متن پایینd شرح یک احساس خاص و خوبه.... تقدیم به دوستانم م
متن پایینd شرح یک احساس خاص و خوبه.... تقدیم به دوستانم مخصوصا اونی ک خودش میدونه خوبه :D ^__^
بعضے از آدما رو نمیشه داشت،
فقط میشود یک جور خاصی دوستشون داشت!
بعضی آدما اصلا برای این نیستن ک برای تو باشن.. یا تو برای اونا !
اصن ب آخرش فک نمیکنی؛ آنها برای اینند ک دوستشان بداری ..
آن هم نه دوست داشتن معمولی، ن حتی عشق!
یک جور خاصی دوست داشتن ک اصن هم کم نیس
این آدما وقتی ک دیگه نیستن هم،
در کنج دلت تا ابد یک جور خاص دوست داشته خواهند شد :)
بعضے از آدما رو نمیشه داشت،
فقط میشود یک جور خاصی دوستشون داشت!
بعضی آدما اصلا برای این نیستن ک برای تو باشن.. یا تو برای اونا !
اصن ب آخرش فک نمیکنی؛ آنها برای اینند ک دوستشان بداری ..
آن هم نه دوست داشتن معمولی، ن حتی عشق!
یک جور خاصی دوست داشتن ک اصن هم کم نیس
این آدما وقتی ک دیگه نیستن هم،
در کنج دلت تا ابد یک جور خاص دوست داشته خواهند شد :)
- ۸.۷k
- ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط