{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

...
دیدگاه ها (۱)

تو کمان کشیده و در کمین،که زنی به تیرم و من غمینهمه ی غمم بو...

دلی

دل فرو می‌ریزد و تنها تماشا می‌کنم...💔

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ𝙇𝙞𝙯𝙖𝙗𝙚𝙡𝙡 𝙙𝙤 𖹭𑪊𑪏 𝙇𝙞𝙯𝙖𝙣𝙖𝙨ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ𝖫𝗂𝗓𝖺𝖻𝖾𝗅𝗅 | 𝗇𝖾𝗐 𝗉𝗈𝗌𝗍ㅤㅤㅤ...

بسم‌الله.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط