{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همچین ادم مهربونی بودم

من همچین ادم مهربونی بودم
دیدگاه ها (۱)

هه...

😉 😉

ادم بمیره همچین خفتیو نبینه

اگر دلسوزی و مهربونی ادم بود میشد ییلدیز 😟😔

واقعا یه همچین ادم های خیلی رو مخن👍😐🎀😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط