{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در هوای آغــوشت سخـت خـمارم،

در هوای آغــوشت سخـت خـمارم،

دوای دردم را می خواهم،

دستانٍ تـــو . . .

بوسـه ای ریـز . . .

لحظه ای آغوشی گــــــــرم . . .

و دیگــــــر ؟!

دیگــــر هیچ . . . هرچه تـو بخواهی!
دیدگاه ها (۷)

آنقدر آمد گرفتار و جوابش را گرفتپاتوق موسی ...

سلاﻣﺘﯽ ﻣﺸﺘﯿﺎ ﻧﻪ ﻭﺣﺸﯿﺎ ،ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﺎ ﻧﻪﺩﻟﺴﻨﮕﺎ ،ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺳﺮﺑﺎﺯﺍ ﻧ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط