{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در سـرت امـروز بحث ِ داغ ِ آغوشـــم نبـود!

در سـرت امـروز بحث ِ داغ ِ آغوشـــم نبـود!

جمعه تعطیل است یا ما را زِ خاطر برده‌ای؟
دیدگاه ها (۱)

گول هر پیام و هر بی سر و پایی که ادعای روشنفکری دارد رو نخو...

همین که از دور دیدممیشه🥲ایناغه دیدارت را🥀🍃🕊️

💔خداحافظ ای داغ های بردل نشستهازداغ شما عشق های جان چرا نمرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط