{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه‌ها elahe_sorkh 17686110

دیدگاه ها (۳)

لبالب در منی و اما ندارمت!غمگینم...چون ابری بی‌بار، در فراقِ...

و من تازگیها کشف کرده ام روی این کره خاکی موجوداتی زندگی میک...

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

شرایط بهونست. اونی که بخوادت میمونه👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط