{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...ღ❤یـــک آبانــــــــی❤ღ...

...ღ❤یـــک آبانــــــــی❤ღ...
واقعا این جمله خیلی درسته که ما آبانیها بعضی وقت ها یک طوری خاموش میشیم که هزاران نفر نمیتونن روشنمون کنن و بعضی وقتا یک طوری از درون میسوزیم که هزاران نفر نمیتونن خاموشمون کنن.
دیدگاه ها (۲)

من مخی ندارم که کسی بزنهحوصله هم ندارم که مخ کسیو بزنمفاز من...

شدیییییییییید افسوووووووون

موهای صورتیت *پارت ۲۴*

خاطره ها خیلیی عجیبن .. یه زمانی ساختنشون ممکنه باعث سرخ شدن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط