{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❤🍃

❤🍃


بَرقِ چشمانِ تُــ♡ـو
              کُورَم کَرد
              کِه جُز خُودِت
              هیچکَس را نَبینَم !..



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‎‌‌‎‎‌‎‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎ ‌‌
دیدگاه ها (۰)

دیدی بعضی وقتا ی نفر وارد زندگیت میشهبعد میفهمی خدا چقدر دوس...

به هیچکس جز خودت و خدا و مامان و بابات اعتماد نکن...

خندت خندهی منه

الحق که هیچکس به جز نازنین بیاتی نمیتونست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط