{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ک کسیو ندارم ولنتاین برام چیزی بگیره

من ک کسیو ندارم ولنتاین برام چیزی بگیره
دیدگاه ها (۴)

➲وقتـــی یڪــی و دیدے ➛➲سیگار میڪشــہ و اخــم کرده ➲بــدون ن...

+شما...-من؟؟؟+بله خودت...-الناز هستم ؛ یک معتاد ، شش ماهه که...

بچه ها نظرتون چیه؟!؟کار دست خودمه

ی روز خوب خونه ی دوست خوب

من که کسیو ندارم برام بشه دلش تنگ..

کسیو ندارم که درکم کنه .،.....

من که کسیو ندارم💔🚯

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط