{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏کاش بفهمیم چی شد

‏کاش بفهمیم چی شد
ک این‌ طوری بُریدیم
از همه چی، نه حوصله ادامه دادن داریم،
نه دل تموم شدن.....
دیدگاه ها (۰)

😊

ما نسلی بودیم که با تهدید تا ۳ میشماردیمچشم میذاشتیمولی اون ...

کاش واقعا این طوری بود...😭

ولی آخرش نباید این طوری تموم میشد 🥺🫠

دوست داری آخرش چطوری تموم بشه؟😥این طوری😍💚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط