{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بلهههه و بلاخره تولد منم رسید :)

بلهههه و بلاخره تولد منم رسید :)
۶ دی تولد بنده 🦋
دیدگاه ها (۱۳)

🗣 : معلومه که ادبیات آسونــ...

اشاره مستقیم نمی‌کنم !( فریناز )

دقیقا چرا ؟؟فشار خوردین ؟

زیبایی :)

بنده یک دی ماهی هستمم😁

بلاخره محرم آقا هم از راه رسید:)) 🖤واقعا مثل یه رویا بود :»

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط