{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آی فلک چوخلو زاماندی من گرفتار اولمیشام😔

آی فلک چوخلو زاماندی من گرفتار اولمیشام😔

چک میشم یار مئکنتین بیر طالئب دار اولمیشام💔

حسرتین داغلی کؤزوندن داغلانیب باغریم منیم😔

آغلادیب قیسمت منی ایللردی بیزار اولمیشام💔
دیدگاه ها (۱)

ای هستی من به گوشه ی ابرویت ای مستی من ز دیده ی جادویت من گم...

نه بیلیردیم سنی سئوسَم شَهَره قان دوشه‌جک💔 بو گئجه عزرائیلین...

✍ "دوستت دارم"جمله ای کوتاه و ساده!اما فقط برای تو..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط