{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.......

من در واقع چيز زيادى ندارم كه به تو بدهم.
چاى هست اگر
مى نوشى،
من هستم اگر عشق
مى ورزى،
راه هست اگر رهگذرى.
________________
#کمپینگ#طبیعتگردی
دیدگاه ها (۰)

.......

.........

...........

........

من در واقع چیز زیادی ندارم به تو بدهم، چای هست اگر می‌نوشی، ...

ناظريست كه در اين حضورهمه چيز را مينگردهر انكس كه بايد را،مى...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط