آدمای دنیا
آدمای دنیا
دو دسته تقسیم میشن ،
یکی من که " ط" رو میخام
یکیم بقیه که غلط میکنن
" ط" رو بخان !
دو دسته تقسیم میشن ،
یکی من که " ط" رو میخام
یکیم بقیه که غلط میکنن
" ط" رو بخان !
- ۴.۸k
- ۰۷ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط