{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقا تو کی هستی داری جا من پست میذاری؟؟خب عصن کرم داری مگه

اقا تو کی هستی داری جا من پست میذاری؟؟خب عصن کرم داری مگه تو اخه ...باوا خو بگو کی هستی 😕 من تو عمرم از این پستا نذاشتم ...تو کی هسدی😶
دیدگاه ها (۱۵)

😊 😊 😊 😊 😊 😊 😜 😜 😜 بهله دیه کارت ملی برام صادر شده ...اقا دول...

بِ قول عــلی بابایہ دست بِ سیگار یہ دست بِ پنجره یه آهِ عمیق...

....

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط