اقا تو کی هستی داری جا من پست میذاری؟؟خب عصن کرم داری مگه
اقا تو کی هستی داری جا من پست میذاری؟؟خب عصن کرم داری مگه تو اخه ...باوا خو بگو کی هستی 😕 من تو عمرم از این پستا نذاشتم ...تو کی هسدی😶
- ۲.۴k
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط