{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقصیر خودم بود ...

تقصیر خودم بود ...
دیدگاه ها (۳)

mahi qermez🐠 🐠 🐠 🐠 🐠 🐠 🐠 🐠

gardanband

#love

تقصیر خودم نیست😔🎀

خودم ازش جدا شدم اون همش اومد جلو ولی خب ولش دیگه تقصیر خودم...

صدها بار مردم و زنده شدم ولی برگشتی درکارنیس شاید تقصیر خودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط