نوشته ها بهانه است ...!
نوشته ها بهانه است ...!
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو!
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو!
- ۶۱۶
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط