اولش نمیدونستم مال چیه فهمیدم سهم من تو بورسه ورشکست شدم
اولش نمیدونستم مال چیه فهمیدم سهم من تو بورسه ورشکست شدم سهم من شده فقط ده تومان 😯😯😯😯
- ۵.۴k
- ۲۴ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط