{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه عمر تو حسرت داشتن

یه عمر تو حسرت داشتن
پدر
یه عمر تو حسرت داشتن
یه خواهر بردار (حتی اگ بد باشن:)]
یه عمر تو حسرت داشتن
یه دوست خوب:)
الانم حسرت
داشتن تو^~^
جالبه من عادت کردم دیگه کاری نداره:) 💙 تو دیگه آخری.. :)))) به جون خودت قسم به جونت:) 💙 💘
دیدگاه ها (۶۴)

.. اگ میدونسی چقد قلبم پاکه خودت میومدی دنبالم :) 💙

این اسم شده تموم زندگیم:) 💘 💘

تو بگو آخه جونمو بدم:(:blue_heart:عزیزمم 😿 😿

... مهم نیس راجب چی لبخند میزنی فقط تو همیشه بخند:) 💘

تهکوک یه خواهر دارند و خیلی نازش رو میکشن و خیلی باهاش خوب ر...

_ ـ داشتم به این فکر می‌کردم که بیام باهات حرف بزنم ؛ آخه من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط