{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یجوریه عکسه حس بدی نسبت بهش دارم🗿

یجوریه عکسه حس بدی نسبت بهش دارم🗿
دیدگاه ها (۳)

خودم با خودم 🗿 ته منطقی بودنه🗿خیلی منطقیه اصلا عالی🗿من کسیو ...

برای مسابقه میدونم رریدم🥺😭

مل موهای قدیمیم🥹الان چتری زدم😢

درخواستی

تقدیم به داداشم که الان حس خوبی نسبت بهش دارم فقط الان🤣🤣🤣

حس میکنم پیج یجوریه انگار غمگینه نه؟شماهم نانایی این حسو ندا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط