{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🔪🗿💔

🔪🗿💔
دیدگاه ها (۸)

‌......چرا...

اوتاهیمه 🗿💔😔دلیلی که من امشب نمی تونم بخوابم 🗿💔

😐 تو که من رو خوب نمیشناسی ...😂😂

حالت‌عادیمم‌همینه🙂

این بار مردم مبعوث‌شده، امام حسین را تنها نگذاشتند...گزارش س...

توقع اخرشو نداشتم😅🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط