{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به امید آرامش و برگشتنِ خندیدنای دوباره از ته دل🙌

به امید آرامش و برگشتنِ خندیدنای دوباره از ته دل🙌
دیدگاه ها (۱۷)

کیا قهر کردن نرفتن😅

زمزمه کن توی ویسگونتمامِ دلتنگـی هایت راآرام آرام آراماینجا ...

جواب میده امتحان کنید😅

انشا نوشته لامصب😅😅

از کتاب"به امید دل بستم":)

🎙امید جهان🎻دل به دل راه دارد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط