{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداحافظ.....

خداحافظ.....
دیدگاه ها (۴)

چقدر شبیه یکیه برامhttps://wisgoon.com/rsggg321

بریم‌بای.حق گویی‌دیگه‌از‌پوتک

واقعا تحملش سخته😔

خب میخوام بزنم تو فاز حق گویی

خداحافظ خداحافظ

خداحافظ جمعه‌هایِ بی‌خواب؛ خداحافظ ماشین‌هایِ بدون شیشه‌دود...

خداحافظ.......کمی استراحت کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط