من که اصرار ندارم...
من که اصرار ندارم...
، تو خودت مختاری...
یا بمان ، یا که نرو...
، یا نگه ت میدارم ..
، تو خودت مختاری...
یا بمان ، یا که نرو...
، یا نگه ت میدارم ..
- ۹۴۶
- ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط