{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی که هیچ انگیزه و بهانه ای برای بیدار شدن نداری بهتره

وقتی که هیچ انگیزه و بهانه ای برای بیدار شدن نداری بهتره که برگردی و بخوابی..
دیدگاه ها (۰)

زندگی ما با تولد اغاز نمی‌شود با تحول شروع می‌شود..محبوب همه...

وقتی هیچ منطق احساسی ای نداری:

وقتی شرایط جنگی و کاهش تولید و افزایش ناترازی ، فقط بهانه ای...

⚫️ بهانه ای برای دلتنگی بیشتر ... 💔‌🇮🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط