در سینه من
در سینه من
یک «تو» نفس می کشد ...
گاهی ، بی نهایت عاشق است
و گاهی
آنقدر لعنتی
که تمام جانم را می گیرد !
و من
در هر حالتی
این «تو» ی عاشق لعنتی را
دوست دارم ...!
یک «تو» نفس می کشد ...
گاهی ، بی نهایت عاشق است
و گاهی
آنقدر لعنتی
که تمام جانم را می گیرد !
و من
در هر حالتی
این «تو» ی عاشق لعنتی را
دوست دارم ...!
- ۲.۳k
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط