زندگی کوتاه است
زندگی کوتاه است
نه غمش میارزد
و نه شادی ماندن دارد...
بهترین راه برایت این است
که بخندی و بخندی و بخندی
به غمش...
به کَمش...
و زیادی...
و همش...♥️
#صبحتون_زیبا 🌺
نه غمش میارزد
و نه شادی ماندن دارد...
بهترین راه برایت این است
که بخندی و بخندی و بخندی
به غمش...
به کَمش...
و زیادی...
و همش...♥️
#صبحتون_زیبا 🌺
- ۷.۱k
- ۳۰ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط