{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظر من آبی قشنگ تر بود

به نظر من آبی قشنگ تر بود
دیدگاه ها (۵)

وقتی پسر ها ریششونو میزنن 😅 😅 😅 👌

لطفا راستشو بگین #کامنت

چه چشایی داره یه ابی خیلییییییی قشنگ

نظر ابو علی سینا در مورد علی بن ابی طالب (ع)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط