{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدیما میگفتن جل الخالق الان باید بگیم جل الدکتر و جل الفت

قدیما میگفتن جل الخالق الان باید بگیم جل الدکتر و جل الفتوشاپ یااااخدا o_O o_O :||||||
دیدگاه ها (۲۴)

الان باید بگیم خونه ای بدون هیدونگی؟؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج یا لثارات الخامنه ای

به مسعود هم بگین نت مارو وصل کنه روانی شدیم مسعودد_🦥اقا نمید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط