{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏هیچی از این قشنگتر نیست کهـ کل روز با اونی کهـ عاشقشی با

‏هیچی از این قشنگتر نیست کهـ کل روز با اونی کهـ عاشقشی باشی و آخر شب رو هم بودنو باهاش تجربه کنی...🌙 😍 😋 😇 ♥ ️🍃
دیدگاه ها (۱)

بعضی هام هستن :سعادت ندارن با خودمون حرف بزنن ،میرن پشت سرمو...

آرامش واقعیوقتی حس میشهکه تو پیشم باشی ودستم توی موهات باشه....

HBD to myyyyy

نومیدی

our mistake (part 1)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط