{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم از خیابون

اینم از خیابون
وای امروز توخونه موندم
دیدگاه ها (۲)

#درخواستی

هنوزم داره برف میاد

اینم خونه ی برفی ما

رفتی تو خیابون چه شعاری دادی ؟وای ،وای،وای وای وای وای 😶😂#ای...

وای یا علی اینم دوست پسر داره

وای مامانم آمده میگه کپی برابر اصل این کلیپی😂💔ولث بابت فحش ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط