{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مغرورنیستم

مغرورنیستم
ولی یادگرفتم
درزندگیم منت هیچ احدی رونکشم
دیدگاه ها (۳)

ولی من از قهوه یادگرفتم...☕️♡   ‌ ‌     ❍ㅤ       ⎙ㅤ    ⌲    ...

نمیدم دست احدی آتو:-) نانای

تو بی نظیری فرشته خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط