{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#نوستالژی

دیدگاه ها (۲)

#نوستالژییادتونه؟😂 خجالت بکشید؛ یالا یالا 😂 😂

#نوستالژی مو به تن آدم سیخ می شد!😂

#نوستالژیخر کیف میشدیم 😂

#نوستالژیهر چقد از اینا می گرفتم رنگ نمی داد😂

⌛️اهنگ نوستالژی عمرکمه صفا کن معین#نوستالژی #قدیمی #دهه_۶0⏳

یادش به خیر چه دورانی بود... نوستالژی#نوستالژی #نوستالژیک #...

#نوستالژی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط