اشه تو بُردی...
اشه تو بُردی...
اینا برات افتخاره؟؟؟
تو ختم عالمی و منم اند خامم؟؟؟
فکر نکنی اهل جبران یا انتقامم...
خودم باید دقت میکردم تو انتخابم...
اینا برات افتخاره؟؟؟
تو ختم عالمی و منم اند خامم؟؟؟
فکر نکنی اهل جبران یا انتقامم...
خودم باید دقت میکردم تو انتخابم...
- ۱.۳k
- ۱۴ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط