{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو هوای سرد و بارونی جای دوستان خالی بودد

تو هوای سرد و بارونی جای دوستان خالی بودد
دیدگاه ها (۶۱)

اینجوری مریض بیهوش کنید یهو باطری خالی کرد ...ولی دمش گرم

خدایا هر چی صلاحمونه رو به دلمون بنداز تا دیگه اینقد دل گرفت...

بچه درست گفته ...😂😂😂😂

دکلمه شیرِ دِشمَن زِیاریتقدیم به استاد آواز لریسجاد رزمجوبا ...

هوای مورد علاقم ؟ صددرصد هوای بارونی

صدای زندگی😍 جای دوستان خالی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط